Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

piatok 28. apríla 2017

DEN "207"

Zabehla som dnes na poludnie do skoly, pozriet sa za detvakom co prezentoval svoju nastenku na temu "Tin Hortons" v ramci kazdorocneho Heritage Fair. Je to v podstate sutaz, do ktorej su zapojene skoly, kde ziaci na temu tykajucu sa kanadskej historie, flory, fauny ci znamej osobnosti zozbieraju informacie, obrazky a vytvoria si na danu temu nastenku. Tu potom odprezentuju porodcom. Neskor je hala spristupnena verejnosti, kde si mozte prist poprezerat a precitat kto comu/komu venoval svoj priestor a cas. Velmi zaujimava a pekna prechadzka pomedzi farebne nastenky. Criepky Kanady priamo pred vasimi ocami, z kazdeho rozka troska tvorili mozaiku tejto roznorodej a obrovskej krajiny.....










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára