Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

streda 26. apríla 2017

DEN "205"

Dnes pranie, cize pol dna vcudu...teda v pracovni, v obchode, v kniznici...a s cistym a suchym rychlo domov ku sparhetu. Tato zostal doma ako marod, prepadol ho zrejme nejaky virus. Poobede este pomoct detom s ulohami, okruzne jazdy okolo domu na stvorkolke, potom chvilu rozpravky a dna je koniec ;-)

2 komentáre:

  1. Lucka,hore mas este,,chybu,, Kanada pri priehrade uz je tvoj domov..:-) neboj sa toho. Sama si ho tak uz v nedavnom prispevku oznacila.Pekne citanie,pozdravujeme

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :-) V tomto blogu, najma teda v jeho zaciatkoch je kopec prispevkov, s ktorymi dnes uz bud nesuhlasim vobec, alebo by som niektore pozorovania a hodnotenia napisala inak,ale rozhodla som sa to nechat tak ako to je a spatne nemenit. Beriem to ako zaznam mojej cesty, zvykania si a prehodnocovania urcitych nazorov a postojov. V podnadpise ci uvode mojho blogu sa veci tiez uz zmenili a utriasli, ale ak to niekto bude citat od zaciatku (tak ho lutujem :-), tak bude vediet do coho sa vrha :-)

    OdpovedaťOdstrániť