Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

streda 12. apríla 2017

DEN '192"

Zrana snezilo, ako ked Perinbaba drobi v dlani polystyren a posiela dole uz len tie malinke gulocky. April, v celej svojej krase. Vo stvrtok mame ocakavat minimalne 15 cm snehu :-( 
Zabehla som do mesta prat, vyzdvihla deti zo skoly pretoze bolo treba Evku vziat k doktorovi. Zmrazoval jej bradavicu na nohe co sa s nou morime uz tyzdne a nevieme sa jej zbavit. Chuda, mliazdila mi od bolesti ruku. Celkom sa tesi, lebo sa nema do konca tyzdna zucastnovat telesnej vychovy. Mopj detvak ma talent na par veci, ale telesna to nie je :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára