Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

štvrtok 6. apríla 2017

DEN "187"

Dnes som nalozila vsetky smeti co nevykladam ked je zberny den a vyrazila som na nase miestne smetisko. Teta vas tam privita hned pri vchode, zahlasite co dobreho prinasate a ona vas znaviguje  kde co patri.  Stare droty, plechy a ine kovove haraburdie na obrovsku kopu, kde sa znasaju zmanglovane dopravne znacky, auta, co uz nikto nespojazdni, kusky strechy a vsetko co si len viete predstavit a spada pod "metal" (nie, nemyslim muziku ;-) Dalej tam mame drevenu kopu, plnu paliet, roztrieskanych stolov, stoliciek a policiek az po nepodarene projekty z dreva. Na konci jestvuje kutik s kompostom, vseobecnym smetim (klasicky domaci odpad vsehodruhu) a nesmiem zabudnut na "share shed" - co je pristresok, kde zanesiete nieco, co sice vy uz nechcete ci nepotrebujete, ale je to este v pouzitelnom stave a niekto iny sa tomu potesi. Drevenu kopu mi prave palili - raz za cas ju celu spalia aby sa vytvoril odpad pre nove drevene haraburdy. Skoda, vacsinou tam vzdy vykutrem zopar pokladov - vacsinou drevene palety. Ale ako vacsinou, ani dnes som zo smetiska neodisla naprazdno - schmatla som zo zeleznej kopy staru znacku .....a uz mam na nu i pouzitie :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára