Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

štvrtok 3. augusta 2017

DEN "299"

Dnes v praci bolo na porazenie, skapal mi pocitac prave vtedy, ked kolegyna odisla na obed. Dohovarala som mu a sposobom "vypni/zapni" sa mi ho podarilo znova rozbehnut asi na 3x. Neskor som zistila, ze nie vsetko naskocilo naspat ako malo a vaha na vazenie zasielok zostala skapata. To sa uz ale vratila Mary a znova sposobom najdi prislusny kabel, odpoj/zapoj sme spolu rozbehli i vahu. Nasla som si do zbierky dalsiu chybajucu mincu a tato mi doma pridal dalsiu. Somarina, ale potesi ma vzdy ked najdem taku, ktoru este nemam. Poobede mala nastat burka, ale mrak nas zjavne o chlp minul, takze sa nic nedialo.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára