Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

nedeľa 20. augusta 2017

DEN "312"

Hlasia vetrisko. Vselijake pocasie zvladam, ale silny vietor nemam rada. Zavija, kvili, trepoce so strechou, vrzga a lame stromy. Vonku vsetko lieta i co nema kridla. Pobudili sme sa o piatej rano na hukot vetra...a snad vsetci, s ktorymi som sa neskor bavila mali noc utrzkovitu kvoli vetru. Myslela som, ze skody nesposobil ziadne...ale ako sa o par dni neskor ukazalo, prevratil nam "garaz" co montujeme vzadu na pozemku. Horko tazko sme na ram natiahli plachtu len par dni dozadu a uz cela konstrukcia lezi hore znacky na zemi, ram ohnuty, plachta nastastie cela a neporusena :-(

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára