Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

utorok 22. augusta 2017

DEN "316"

Zltne nam vsetko navokol, leto sa konci. Zacala som zhanat slamu zverom na zimu, a nanestastie moj tradicny zdroj mi zahlasil, ze tohto roku slamu predavat nebudu, lebo maju malo miesta :-( Tak zacal hon na slamu, pytam sa a zistujem kade tade. Este sice mam doma zo 3 baliky, ale na dalsi rok potrebujem aspon 10 novych. prinajhorsom vezmem i seno, i ked to sa mi neosvedcilo, kledze sa rychlo polame, utlaci a rychlo spravi plesen. Rozhodila som siete a moje informacne kanaly najlepsieho zrna (rozumej moja sefka postarka ma snad zachrani). Ako som bola uz x krat poucena, ak postarka o comsi nevie co sa kedy zomelie v nasom mestecku, tak sa to nestalo - po vasom - skutok sa nestal :-D


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára