Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

pondelok 7. augusta 2017

DEN "303"

Dnes som skoro cely den opravovala vybeh pre psy co nam sedi na dvore odkedy sme ho z druhej ruky kupili (co je uz asi zo dva roky). Vsetko pletivo bolo treba drotom pritiahnut a pripevnit o konstrukciu, kedze cokolvek by tam bolo, polahky by pletivo odtlacilo a podliezlo. Divajuc sa vecer na moje doskriabane ruky, prislo mi smiesne, ze pred par dnami som si kupila francuzsku manikuru...na taketo dorobene a doskriabane ruky :-) Pocitam den 8 co su psy od seba oddeleni a s ulavou a potesenim musim skonstatovat, ze najhorsie mame za sebou a coskoro ich zasa pustim k sebe....
















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára