Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

štvrtok 10. augusta 2017

DEN "305"

Praci den, stravime vzdy cas v pracovni, v susednom sekaci, v kniznici a v obchode...a pol dna je fuc. Detom sa cas skor minie, lebo v tychto horucavach beztak radsej sedia dnu. Dobre padne zajst vzdy k jazeru, namocit nohy, skusit pochytat male pstruhy a neskor ich zasa vypustit naspat. Minala som ambulanciu, hasicov a ani neviem co presne, vsetko blikajuc a hukajuc. Bolo mi jasne, ze sa cosi vazne muselo zomliet....V susednej stvrti zhorel dom. Zomrelo da a pol mesacne babatko a tatko, co ho s horiaceho domu vyniesol s tazkymi popaleninami lezi v nemocnici vo Vancouveri, kde ho niesol vrtulnik. Niekedy staci okamih a zivot sa cloveku obrati naruby, podtne mu nohy, zrazi k zemi....

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára