Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

streda 30. augusta 2017

DEN "321"

Cim je clovek starsi, ty viac a podivnejsie pliagy nan doliehaju. Skruca vam klby, hrubnu prsty, ze sa na ne uz svadobna obrucka nevopcha, koza sa zacne branit podivnym exemom voci bohviecomu co jej zacalo zrazu vadit, slabne zrak, zoselektivnie sluch ;-)...Opuchlo mi spodne viecko, takzvany "jacmen", ktory ma v zivote postihol snad raz, nanajvys dva krat. Nas ujo doktor na moju otazku "preco to mam, z coho?" zahlasil s myknutim pleca a usmevom "Bad luck" (smola). Prejde vraj same, na ulavu to mam masirovat a prikladat si teple obklady. Tak tu lezim, sucham si oko...a rozmyslam co za bad luck na mna zosadne nabuduce.....

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára