Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

sobota 26. augusta 2017

DEN "318"

Nas Jasper je lovec. Viackrat cez den ho pocujem cez otvorene okno ako zdialky specifickym mnaukotom ohlasuje, ze sa blizi domov s darcekom. Dojde s koristou az k vchodovym dveram, polozi mi to na rohozku a zamnauci este hlasnejsie. Musim vyjst, otvorit dvere a pochvalit ho. Ak je hladny, tak sa so zadostucinenim zmocni naspat mysi, skrecka, vtacika ci veverice a zacne ich jest. Ak hladny nie je (co je omnoho castejsie) bud zje iba najoblubenejsiu cast a lebo nezje nic a zakrvavene mi to tam necha lezat na rohozke. Aka to veru radost potom ak sa kdesi ponahlam a vyletim z domu, stupnuc na krvavu masu rovno pred vchodom....
Dnes zasa takto dosiel z taraciek az domov, s tucnou velkou mysou v ustach. Deti sa vzdy tesia ked prichadza. 
Eva: "Co chytil, co ma?"...
Terezka: "Oh, mys...a mama, ma tie veci na brusku co s nimi krmi male mysi!"
Ja (skor tak zo srandy, podpichujuc deti cakajuc ako zareaguju): "Jooj, Jasper, to sa nerobi, co teraz bude s tymi malymi myskami?"
Eva: "Zdochnu! To je super"
...(volny preklad deti)...
Tusim tie moje detvaky vyrastaju v spravne farmarky, vediac kedy je cas na sucit a kedy treba posudzovat veci rozumom. Pravdupovediac sice ma to na ich vek zaskocilo, ale na druhej strane i potesilo :-D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára