Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

sobota 26. augusta 2017

DEN "317"

Humorne situacie zazivam v tejto mojej dvojjazycnej rodine niekedy...

Snazila som sa vytiahnut maly tik-tak cukrik, co spadol na zem a zasprajcoval sa do skary medzi stenou a dlazkou. Pechorim sa s tym hodnu chvilu, cosi si uz i zasomrem. Na to sa ma moj starsi detvak spyta:
"Mom, what are you doing there?" (Mama, co to tam robis?)
Ja: "Snazim sa vytiahnut toho somara odtial!"
Eva sa nad mojopu odpovedou pozastavi, nahodi nechapavy vyraz, hladiac na mna ako na blba a prehlasi:
"How could possibly a donkey fit in there????" (Ako by sa tam somar mohol vobec vmestit?)
....nuz nie je donkey ako donkey, teda nie je somar ako somar v slovencine a anglictine :-D


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára