Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

nedeľa 5. marca 2017

DEN "157"

Leniva sobota. Nic svetoborne sa u nas neudialo, len sme zasli po vodu. Stretli sme tam znameho, co tiez vlaci vodu. Vysvitlo, ze v lete sa stahuju z Hudson';s hope spat dolu na ostrov. Byvaju v dome, v ktorom sme prezili nase prve leto v Hudson's Hope. Pekne leto, pekne spomienky..i na ten dom, ktory sme chvilu zvazovali kupit. Kupili sme nas terajsi a vyfukli ho Reedovi priamo pred nosom...no a on potom kupil ten, v ktorom sme v podnajme to leto prebyvali, Zveladil ho, opravil, zmenil. Som celkom zvedava na jeho novu podobu. Odchadza dalsi mily clovek z nasho mestecka..ak sa mi tu na nieco tazko zvyka, tak je to fluktuacia ludi. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára