Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

sobota 11. marca 2017

DEN "163"

MDZ bolo. Asi navzdy mi to zostane spojene v pamati s programom v kulturnom dome pre mamicky, s ktorym sa s nami detvakmi natrapili tety ucitelky. S rucne na vytvarnej vychove robenymi kartami pre mamu. Dnes mi take nosia domov moje deti :-)
Mam radost z nich. I ked mam obcas hlavu ako dom z nich a to co rozpravam rozpravam bud do vzduchu, alebo su moje slova hrachom hadzanym na stenu...ked prehrmi moj vybuch, tak sa po chvili zacnem na nich i smiat. Na facebooku na mna dnes vybehlo zopar statusov z minulych rokov....a znova ma rozosmiali tie moje detvaky. No ved possudte:

"Mama uz stopka pancuchace, asi je naozaj feeling better (citi sa lepsie)" 

******

Terezka: "Mama is feeling a bit better today"
               (Mama sa citi trocha lepsie dnes)
Eva:       "Of course she is, she is screaming at us again"
               (Samozrejme, ze jej je lepsie, uz po nas zasa vrieska)

******

Eva Terezke: "Tereza do not scream at me, you are not mom!"
                     (Tereza, nevrieskaj po mne, nie si nasa mama)

******

Ked sa zena stane mamou, stane sa z nej chobotnica. Zrazu stiha (lebo musi) milion veci naraz, s usami i ocami na stopkach. Zobudi sa na najmensi such, vidi i za roh. Mama je taka superzena. Tak vsetko najlepsie nam babizne! Vam, co este mate cas i na same seba, i Vam chobotnice, co stihate vsetko na svete :-)




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára