Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

nedeľa 12. marca 2017

DEN "165"

Detvakom sme dnes ukazali a vysvetlili kockovu hru, ktoru obcas s tatom zvykneme hravat. Osadnici z Katanu je tusim slovensky nazov. Pochopili, pridali sa a celkom im to ide. Parada, mam partaka ked sa tatovi nebude chciet. Spominam si na to ako sme doma mastili hry, kadeco - ja s Petom, s Clovekom...Od cloveca, cez kvarteto, rusku nekonecnu kockovu hru, kde ste sa vracali na zaciatok neustale a najcastejsie jedno policko pred koncom. Zostalo mi to, a snad chvalabohu. Ak sa da, clovek by si mal nejakym sposobom v sebe zachovat dieta, hravost. Zajtra rozprestreme na zemi a uz sa tesim, ako sa s detvakmi zasa zahrame :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára