Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

utorok 28. marca 2017

DEN "180"

Kos so spinavym pradlom sa zaplnil, nastal cas zist prat dolu do mesta. Sekac bol zavrety, takze dokym sa pradlo vrtelo v prackach, zabijali sme tam cas kadecim. Citali sme casopisy, ktore tam kniznica vyraduje aby ludom co peru rychlejsie ubehol cas. Citali sme inzeraty na tamojsej nastenke, vyzerali z okna a sledovali dianie v meste. Centrom si to promenadovala srna. Pekne stredom cesty, premavka zastala, ludia na chodniku tiez. Vsetci naokolo na nu zizali a usmievali sa. Prechadzala popred pracovnu a Evka smerom k nej vytasila ukazovak.
"Aha, Roxana!"
Prekvapilo ma to: "Ta srna? Ty ju poznas? To jej niekto dal meno Roxana?"
Moj detvak len pregulil oci:  "Nie mama, nie srna, ta teta co tam sedi v aute je Roxana..."
Nuz, niekedy je treba zobrat do uvahy v prvom rade tu normalnejsiu variantu toho, co okolo seba vidite :-)
Nalozila som vyprate pradlo do susiciek, nastavila cas susenia na 30 minut a odisli sme preckat cas do kniznice. Pol hodina presla a tak som deti urgovala, ze uz treba ist. Fujazdime si to domov a hned za mestom ma zarazi Evkina otazka:
"A pradlo mame???"
Nie, pradlo nemame....Clovek sa vyberie prat do mesta aby sa vracal domov bez pradla. Nuz neviem ci to zasa zvalit na starnutie, ci Alzheimera ;-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára