Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

štvrtok 9. marca 2017

DEN "162"

Rano nas tato pobudil, vraj uz je cas. Pozviechala som sa ako tak, zliezla dolu do kuchyne...a na hodinach namiesto 7.35 svietilo 7.24. Nevadi, aspon nebudem musiet hulakat do deti, aby sa chystali chytrejsie. Len tato chudak nacupital do roboty o dost skor :-) Som na sucharoch a caji, zaludok sa celkom uclovecil, ale hlava mi ide vybuchnut. Vonku stale zima, pod minus dvadsat. Macky su dnu uz par dni, nudia sa, skacu nam po hlavach. Okolo domu nachadzam stale stopy od losa, zrejme ta mama s mladym, co sme tu nedavno zahliadli. Psy chodim nakrmit, vysucham ich, podavame si nosy, labky. Drevo sa dosusa pri peci a vonia. Pocitam dni do oteplenia, deti do jarnych prazdnin...


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára