Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

utorok 21. marca 2017

DEN "172"

Ako mali sme pozeravali rozpravky len ked isli v telke pravidelne detske programy cez vikend  ci prazdninove vysielanie. Bolo to cosi vzacne, cosi zakruzkovane v televiznom programe, cosi, na co sa cakalo a bezalo k telke ked nadisiel ten cas. Nase detvaky ziju inu dobu, maju rozpravku kedy sa im zachce. Ziadna vzacnost, ziadne napate ocakavania. Pamatam si, ako sa mama obcas i hnevala, ked s nami oco kukal rozpravky. Roboty na mraky a on s nami v obyvacke dokial sa rozpravky neskoncili. A ked pustili "A je to!", tak to som ho bezala zhanat nech bol kde bol a dobehol :-)
Detvaci dnes kukali rozpravky...a nas tato s nimi. Hoc roboty jesto, tej je vzdy, ale "teraz nie, teraz pozerame rozpravku" ako mi zahlasil :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára