Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

nedeľa 26. marca 2017

DEN "177"

Rano som ako vzdy vysla zaopatrit macky a psy a do nosa mi udrel dym. Jeho kudol stupal smerom od dolnych susedov. Clovek po zazitkoch s evakuaciou uz neberie taketo veci na lahku vahu. Vybrala som sa peso skontrolovat co to sused vyvadza a ci to ma pod kontrolou. Nastastie mal, poobede uz bolo po ohni. Inak sme mali krasny den, slniecko a teplo. Psy sa vyvalovali na snehu hore bruchom, labky vystrcene do neba. Povyvalovany po tienoch a hrbach snehu, co ich prijemne chladili. Macky uz chcu von, tiez sa vyhrievaju na priedomi. Akasi jarabica zda sa spaciruje naokolo, krasne bolo vidno jej stopy kade tade okolo domu. O tomto case by sme uz mali steniatka ak by sa mi nepodarilo udrzat tie moje dva polarne medvede od seba. Nastastie sa ale zda, ze prvu ruju sme zvladli bez nasledkov ;-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára