Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

štvrtok 16. marca 2017

DEN "169"

Zivot je kolobeh zaciatkov a koncov...a niekedy je to v ten isty den, dokonca v tu istu minutu, mozno sekundu. Nieco sa skonci a nieco zacne. Niekto zomrie, a v ten isty okamih  pride na svet nove stvorenie.
Dnes je to rok, co mi Yashka naposledy vydychla v objati. S mokrymi usami od mojich slz. Nebudem sa rozpisovat viac, neda sa. Teda da, ale urobilo by to zo mna na chvilu trosku. Ten suplik v mojej pamati nerada ovtaram, strasne tazko sa zatvara....
Dnes su dva roky, co sa narodil Chinook. Jediny cely biely medzi piatimi steniatkami. Ako nam na objednavku, pretoze len takeho sme chceli. Svoje meno mal uz davno dopredu vybrate. Dostal od Yashky "vychovne zaucho" snad hned prvy den ako prisiel. Stacilo to jedno, odvtedy boli najlepsi kamosi. Stale spolu, nerozlucni.....az kym sa v jeho prvy narodeninovy den uz nevratila domov ziva.

Vyrocia dnes, smutne i radostne. Zatriasli sme Chinookovi labkou a zaniesli Yashke na hrobcek srdiecka na motuzikoch....
















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára