Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

streda 8. marca 2017

DEN "160"

Rano stipe mraz tvar, macky vybehnu z tepla domu iba na chvilu a vratia sa dnu najezene. Psi zozeru vsetko ako srotovniky. Este do konca tyzda a ma sa oteplit, uz veru nacase, uz by aj stacilo....



V manitobe besnie snehova burka, kopec ciest je uplne uzavretych. Ludia v autach a trakoch odrezani od sveta. Behaju k nim poziarnici a zachranari na skutroch. Blazinec v marci...



Zakoncim to mojou oblubenou pesnickou v suvislosti s frustraciou zo zimy:




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára