Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

pondelok 1. mája 2017

DEN "209"

Prezuli sme dnes i moju Xterru, doviezli vodu. Aprilovy den, kedy slniecko striedali kvapky dazda. Prisla k nam mila navsteva, kamarat Roman s kolegom. Zaspominali sme na stare dobre Ontarijske casy a zobrali sme ich na nasu velku priehradu. Dobre padne stretnut starych kamaratov, co su vzdialeni na opacnom konci Kanady. Len nam bolo luto, ze sme nemali viac casu, stihli by sme viac porozpravat, stihli by sme ich zobrat na viacero peknych miest v okoli. Snad ich fuska a mozno i cosi ine este zanesu tymto nasim smerom....



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára