Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

štvrtok 11. mája 2017

DEN "219"

Jasper mi dnes zasa doniesol jednu z jeho koristi. Pride, zamnauci mi s tym pri dverach, ja pootvorim (keby som rozjavila dvere dokoran, tak mi to pusti dnu do domu), pochvalim ho a poslem ho s tym prec. Odnesie si to dalej od dveri a bud pusti a hra sa s tym, alebo to zje ;-) Pozorovala som ho, ako uci Mina chytat mys. Rada ich sledujem, vsetkych styroch ked su vonku a spolupracuju, nahanaju sa, hraju na skryvacku. Neviem si predstavit svoj zivot bez tych mojich zverov..... 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára