Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

štvrtok 4. mája 2017

DEN "213"

Vyznamny den dnes pre nas s tatom - prvy krat sme v Kanade odvolili. Mame provincne volby a kedze tato odchadza na tyzden do Vancouveru prave v case konania volieb, odvolili sme obaja v predstihu. Je fajn mat uz konecne tu moznost aktivne ovplyvnit dianie v krajine, v ktorej zijeme. Snad sme sa rozhodli spravne....


Dnes som dokoncila plysovu Chiku, ako inak vyrobenu z pokladov nakupenych v nasom miestnom sekaci. Biely makkucky zupan, par dalsich drobnosti a voalaaa...dalsi plysak je na svete ;-)







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára