Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

pondelok 8. mája 2017

DEN "217"

Nasa suseda sa rozhodla predat dom. Skoda, ale je to pochopitelne. Je to krasny, ale velky pozemok a dom pre jedneho osamoteneho cloveka. Len dufam, ze novy sused bude tolerantny k nasim celu noc stekajucim psom, mily a napomocny clovek.


Mam taku zalubu - neustale sledujem  ako sa predavaju nehnutelnosti navokol. Jednak mi to dava prehlad ak sa nahodou v buducnosti rozhodneme zasa raz zdvihnut kotvy a je to mozno i cisto zvedavost :-) Zhrniem vam pohyb na trhu s nehnutelnostami v nasej stvrti za poslednych 5 rokov v tomto obrazku. (cervenou su znazornene predane nehnutelnosti, zelenou to, co je aktualne na trhu a modre su pozemky, na ktorych zatial ziadna stavba nestoji...)


Tu je zopar domcekov z nasej stvrte - predanych, i tych, co sa prave predavaju...





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára