Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

nedeľa 7. mája 2017

DEN "216"

Tato nam odletel do Vancouveru, caka nas tyzden gazdovania bez gazdu. Snad nas nezastihne ziadna katastrofa ani nic nezvycajne ako sa ti zvykne stavat ked som doma bez neho.

1 komentár:

  1. :-) Urcite nie,vsetko bude v poho jak ma,cas uleti a gazda bude medzi dverami.Len pozitivne naladenie prinasa rychly ubytok casu,respektive veci sa zdaju lahke,jednoduche.Tolko som mal otazok na Kanadu,prirodu a ziadna odpoveeeed. Why? :-) Drz sa tam poriadno,tyzden bude malina,mozes aspon myslienky vyjadrit do kniznej beletrie,my si to kupime urcite :-)

    OdpovedaťOdstrániť