Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

pondelok 15. mája 2017

DEN "224"

Slnecny den dnes, dalo sa co to porobit okolo domu. Stravila som hodny cas najma s mojimi zvermi, pozorujuc ich spravanie a reakcie na rozne veci. Opravovala som stenu na bude psov, motali sa okolo mna, lenosili, maznali sa. Jasper sa vybral za m,nou planujuc prevliest sa okom plota. Na to Chika radostne zamierila za nim, stuchajuc do neho nosom, otravne do neho dobiedzajuc. Asi dva krat som ju zahriakla, a treti som uz nemusela, lebo Chinook vidiac mpoju reakciu na Chikino spravanie voci Jasperovi, zahriakol ju on a postavil sa medzi nu a jaspera neumoznuju jej dostat sa viac k nemu. Mudry, oddany, prekvapil a zaposobil tym na mna...
Poobede som popijajuc kavu pozorovala vsetky moje 4 macky vyvalujuc sa na verande. Slniac sa, perzanky vsetky labky a brucha nahor, zvysok len zvaleni na boku plieskajuc od nudy chvostom po zemi. Obcas doi seba dobiedzajuc, v ramci hry bojujuc. Mesto vyslalo tazke masiny na akusi jarnu upravu ciet. Robili rachot a prach, nijak nevadiac mojim mackam. Ked niekde zdaleka zavrcal zvuk motoru inej masiny, Jasper bez toho, aby cosi konkretne zocil, okamzite vystrelil a radostne si to sinul vitat deti  ...nemylil sa, bol to skolsky autobus ;-)
Vecer sa dohnal nad mestecko velky tmavomodry mrak a doniesol prve hromobytie v sezone....

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára