Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

sobota 6. mája 2017

DEN "214"

Dnes po velmi dlhej odmlke zasa do prace. Nemam to rada...myslim to, ked dlho nerobim. Iste veci je lepsie praktizovat cim castejsie tym lepsie. Ked sa s niecim zapodievate iba sporadicky, trva to dlhsie, nez sa vam to zautomatizuje. Moj externy mozog - pisanklu, v ktorej mam zapisane vsetky podstatne grify a postupy ohladom prace som omylom nechala doma. Nastastie sa ale nic komplikovanejsie dnes v praci nevyskytlo. Poobede sa dovalil dazd, husty a vytrvaly. Juh hlasi zosuvy pod, Rockies laviny, Ontario a Quebec povodne......u nas sa zatial chvalabohu ziadne prirodne katastrofy nekonaju...














Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára