Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

utorok 9. mája 2017

DEN "218"

Gazdujem....ako na porazenie samozrejme ma veci neposluchaju. Opustila ma dalsia sekera, zlomilo sa porisko. Cakala som to uz davnejsie, bolo uz v pochybnom stave na tom mieste. Nevadi, osadime nove. Vycesala som psy dnes, vyzera to u nich ako keby tam nasnezilo :-) Nechavam tie chumace srsti na zemi, vtaciky si to zvyknu brat do hniezd. Poodnasala som zopar spadnutych stromov na kopu k ohnisku - len tie, ktore som uvladala, a ktore nebolo treba pilit. Zajtra uz ma prist zasa na par dni dazd. Radsej sa nestazovat, na jar ho treba radsej nez poziare co sme tu mali minuly rok. Dnes este prijemne svietilo a hrialo slniecko. Sedela som na verande s vyhladom ku susede.....
Uvedomila som si ako velmi sa jej zmenil zivot od cias co sme sa sem nastahovali. Zostali sme same....ja na tyzden, ale ona na "furt". Najskor zomrel jej partner Jess, za nim sa pobral i ich velky pes Dozer, ktoreho sa tu vsetci bali. Terry potom vymenila ich velky trak za male mestske auticko a po traku teraz "meni" i ich velky dom na velkom pozemku za cosi ovela mensie. Z veselej, cinorodej dvojice s velkym psom a velkym trakom zostal osamoteny tichy clovek s malymi psikmi a malym autickom na velkej prazdnej a uz tichej farme....Ked vam zo zivota odide to podstatne, vsetko navokol naberie iny zmysel. Povacsinou zistite, ze to pre vas uz velky zmysel nema. Bude mi chybat nasa dobra suseda....

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára