Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

sobota 13. mája 2017

DEN "221"

V priebehu noci sa rozprsalo tak ako pocasnici varovali. A prsalo a prsalo a prsalo.... Odvsadial na mna vyskakovali napdisy ako sa prichystat na zaplavy, v ktorych lokaciach budu nachystane vrecia s pieskom, kolko mm dazda sa ocakava...Dazd / nedaz, rano som pobudila deti a vyrazili sme do Chetwyndu, kde som mala termin u zubara. Cesta bola vcelku dobra vzhladom na situaciu....az kym som nedostihla formujucu sa kolonu asi 20 km od mesta. Na cestu sa zosunul svah. Nebolo mozne dostat sa cez tu masu blata a zeminy, takze som z auta zavolala k zubarovi a preobjednala sa. Urobila som par foriek, zasmiala sa na tetuskach amaterkach, co prinasaju kratke videospravy tamojsim lokalnym ako prave natacali ich "vstup", zvrtli sme sa a uhanali domov. O hodinu neskor uz bol zosuv ako tak upratany a dalo sa prejst jednou lajnou. Zima, sivo, dazd pokracovali po cely zvysok dna a este budu i dni nasledujuce. Vyzera to na mokry a studeny start jari. 








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára