Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

utorok 2. mája 2017

DEN "211"

Uz to zacalo. Uz mi Jasper zacina vrieskat pri dverach oznamujuc mi, ze cosi chytil a prisiel sa pochvalit. Bude tam cakat a zalostne mraucat az dokym nepridem a neuvidim. Lenze ked otvorim dvere, on otvori usta a mys alebo chipmunk zvycajne utekaju co im este otapene nohy vladzu. Ak rychlo nezavriem, vbehla by mi dana haved dnu. Takto sa zvycajne skryje niekde pod dom a mily Jasper uz dalej o svoj ulovok nejavi zaujem. Hresim ho nahnevana ako mu je sum a fuk, ze hlodavec je opat v plnej sile a lobzi a promenaduje sa okolo domu, mozno hladajuc a skumajuc moznosti ako sa dostanu az dnu. Ja iba tragikomicky chytam metlu do ruk a snazim sa Jasperovu pychu vystvat. Medvediu sluzbu mi robi ten moj kocur :-) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára