Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

utorok 5. júla 2011

Ubudajuci zbojnici a pribudajuca nervozita

S bliziacim sa pohovorom je tatko nervoznejsi a obcas potom chodi po dome ako tiger. To som vtedy pri nom tisko ako mys alebo sa celkom vytratim:-) Snazil sa o kontakt s ludmi, ktori by mohli poradit ako to cele uspesne zvladnut a co na to, ale bud sa vobec nedovolal ludom, ktorym chcel, alebo sa nedovolal informacii, ktore potreboval ;-( Dovolalo sa ale BC Hydro a presunulo interwiev o tyzden neskor:-( Ak nechcem ani potencialne zit s tigrom v klietke, musim prist s niecim, ako ho ukludnit, uvolnit a odreagovat...:-)
Musim priznat, ze nielen nas tatko, ale aj ja som uz trosku v strese. Samozrejme, ze aj mne velmi zalezi, aby sa to podarilo a aby sa nam zacal plnit nas sen... Odhliadnuc ale od honu na pracovne miesto v BC ma teraz skor stresuju nocne place Terezky. Antibiotika davno douzivane, cez den zopar zachvatov zlosti a v noci plac :-( Par dni dozadu sme tu mali silnu trmuvrmu, ktora sa nie a nie vyblaznit. S hromobitim a bleskami trvala az do polnoci, napriek optimistickejsim predpovediam pocasnikov.  Ak je to dietatko po mne, plakala zo strachu z burky, ak nie, neviem, v com mame zasa problem :-(
Najcastejsim statusom, ktory je teraz vidat na mojom facebboku je ale prekvapujuco matematika. Konkretnejsie odpocitavanie, a este konkretnejsie odpocitavanie raccoonov - od povodnych 6 az po...snad svaty pokoj. Zbojnici sa chytaju do pasce vzdy ked ju nastavime, v tom problem nie je. Horsie je, ked Olaf nie je doma :-( Keby to stvorenie nemalo oci a nekuklo sa na vas...No co s nim, tak sme chyteneho stastlivca s poradovym cislom 4 odviezli 15 km daleko, dufajuc, ze sa uz nevrati. Uvidime, mozno nas prekvapi a z ocakavanych 2-1 = 1 bude 2-1 =2 ? :-)
treti..


stvrty - vyhosteny...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára