Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

sobota 23. júla 2011

Utrapy leta

Prislo velmi pozvolna,  neskor ako sme ho cakali.  S prijemnym vankom, co sa vam hra s vlasmi  a nadychmi, ktore vam nezaplnia pluca neznesitelnou vahou tazkeho vlhkeho vzduchu. Svoje meskanie zrejme dohana v par poslednych dnoch. Prezivame leto, nie, neuzivame si ho, len prezivame. Vo vysokych neznesitelnych teplach lapajuc po dychu, tieni, vanku. S klimatizaciou a ventilatormi, unaveni, ako muchy vyliezajuce na jar z dier a spar. Teploty v rozmedzi 35 C, kvoli vysokej vlhkosti  pocitovo splhauc sa k 50 C. Terezka pobehujuc len v plienocke a Evka v gatkach, ale i tak po cely cas s  kvapockami potu na nosoch. Jedinou ulavou je nam v tychto dnoch nas bazen. Nemat ho, den by bol dva krat dlhsi a tri krat neznesitelnejsi.
Mozno tieto tepla a mozno lezuce zubky su pricinou vecernych narekov nasej Terezky. Ulozim ju o osmej a s placom zaspinka az okolo pol jedenastej. Unavena aj ona aj ja, lebo niet vacsieho trapenia pre mamu ako plac vlastneho dietata. Som ako na trni a len ostrim usi, ci uz spinka, ci este vzlyka :-(
Co je inak nove v nasich zivotoch? Cakame....Vsetci na spravy z Hudson's Hope, na to, kym sa schladi, a ja na to, kedy sa mi zaceli a prestane boliet diera po zube...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára