Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

streda 8. júna 2011

3 roky?

Preco prave 3 roky su prelomove? Mam pocit, ze kdekolvek sme, po troch rokoch sme vzdy nuteni prevratit zivot naruby a zachranovat sa.  Udrzat sa nad hladinou. Zmenit pracu, prestahovat sa, donosit babetko...Akysi zvlastny cyklus zmien, ktore nas zenu dalej. Tato zmena, ktora ma prist teraz bude asi najtazsia, najvacsia a najrozpisanejsia. Pre mna bol najvacsou zmenou v mojom zivote moj prichod do Kanady. Vsetci naokolo sa mozno bali namiesto mna, ale ja som sa vtedy len tesila...Moj velky sen, krajina, ktora mi vrtala v hlave uz roky a plietla sa mi do zivota roznym sposobom az ma dotiahla k sebe bol zrazu realny. Je to zvlastny pocit, ked o niecom dlho snivate, mate to nastudovane zhora, zdola, zastavate sa i kazdej chyby, ci neostatku len z toho dovodu, ze vam je to srdcu mile..taka bola Kanada pre mna, lakava, krasna, vysnivana....
Prisla som do Ontaria a zacalo sa skutocne zoznamovanie. Ja s krajinou. Ako s clovekom, s ktorym si pisete dlho cez internet. Mate pocit, ze ho poznate, rozumiete mu...a zrazu pride prve rande. SOK. Zistite, ze neviete nic, citite sa strateny so svojou zidealizovanou laskou a zufalo sa snazite zachytit niecoho, v com ste si isty, co poznate a co nesklame. Ale to su len fakty, ktore su nemenne. Postupne sa do mojho zivota vkrada skutocna Kanada. Ta v ktorej teraz zijem a snazim sa ju spravit svojim domovom. Necakala som Ontario, cakala som Britsku Kolumbiu. Taka bola totiz Kanada v mojich snoch a v mojom srdci. Ale, zacali sme v Ontariu. A postupne sa mi dostavali pod kozu rozne veci. Prihody a ludia, ktore ma nahnevali, rozosmiali, rozplakali. Zacali sme si na seba zvykat ako dvaja ludia, ktori spolu ziju v jednej domacnosti. Boli dni lepsie i horsie, ale stale sme spolu..a tento moj vztah asi predsa len ma nejaku buducnost ;-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára