Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

utorok 21. júna 2011

Sen

Mala som sen. Taky zvlastny a zivy, ze mi potom chodil po rozume cely den. Ako ked rano zapnete radio a prva pesnicka co zaznie vam potom bludi v hlave cely den. Musite si ju hmmkat a piskat a tralalakat az vam ide na nervy...Ak sa vo snoch prepleta len to, co sme uz zazili a pozname, zvycajne sa na ne rychlo zabudne, ale tento bol iny. Vystrasil ma a urcite som mala pocit, ze mi mal nieco povedat..Videla som lietadlo, velke, take akym sa lieta z Europy do Kanady :-) Letelo ako keby pocas burky, no neboli tam hromy a blesky, len tazke mracna. Zrazu sa nieco stalo a prevratilo sa na chrbat. Padalo velkou rchlostou dolu na zem a potom si uz pamatam len ohen, dym..a moj strach a zdesenie. Preco sa mi taketo nieco snivalo???
Znama z kanadskeho mamickovskeho fora, ktoru som tu uz spominala v suvislosyi s jej "darom"  vycitit veci a udalosti, mi poslala jej vyklad....

"Dreaming about planes and helicopters often means that you want to have something happen very quickly.
Planes specifically can relate to more long term goals like careers and ambitions. A plane can also suggest that you yourself are realizing that things can happen very quickly and that problems can occur.
I would think that this dream in particular is a reflection of your anxiety about the move and fear about your husband maybe not getting a job as quickly as you'd hoped. The plane being flipped upside down and crashing, is essentially a reflection of your emotions. You probably feel as if your life has been turned upside down and is moving quickly in a direction you have no control over.
In short; I figure the dream is just saying you're feeling anxious and nervous.
"Ked sa vam sniva o lietadlach a helikopterach, casto to znamena, ze chcete aby sa nieco udialo velmi rychlo.
Lietadla specificky mozu suvisiet  s dlhodobymi planmi ako je kariera alebo ambicie. Lietadlo moze naznacovat, ze vy samotna si uvedomujete, ze veci sa mozu udiat velmi rychlo a s tym mozu prist i problemy.
Podla mna tento konkretny sen je odrazom vasej obavy zo stahovania a strachu, ze vas manzel nenajde nove zamestnanie tak rychlo ako ste dufali. To, ze sa lietadlo pretocilo naopak a zrutilo sa, je v podstate odrazom vasich emocii. Pravdepodobne sa citite, akoby sa vas zivot otocil naruby a ruti sa rychlo smerom, nad ktorym nemate kontrolu.
V skratke; Myslim si, ze vas sen znamena len to, ze ste nervozna a mate strach a obavy.

Na jednej internetovej stranke o interpretacii snov, som potom este nasla toto:

“To dream that a plane crashes, suggests that you have set overly high and unrealistic goals for yourself. Your goals may be too high and are impossible to realize. You are in danger of having it come crashing down. Alternatively, your lack of confidence, self-defeating attitude and self-doubt toward the goals you have set for yourself is represented by the crashing airplane; you do not believe in your ability to attain those goals. Loss of power and uncertainty in achieving your goals are also signified“.
"Ked sa vam sniva, ze sa zruti lietadlo, znamena to, ze ste si postavili vysoke a nerealne ciele. Vase mety by mohli byt privysoke a nemozne dosiahnut. Ste v nebezpecenstve, ze vase plany skrachuju. Eventualne, padajuce lietadlo reprezentuje vas nedostatok sebadovery, porazenecky pristup a samospochybnovanie vasich cielov, ktore ste si vytycili ; neverite vo vlastnu schopnost dosiahnut tieto ciele, naznacena je i strata sil a neistota v dosahovani vasich cielov." 
 
Zaujimave, presne toho sa obavam ;-(

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára