Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

štvrtok 9. júna 2011

Rozladenie..

Tak sa vratim k nasmu agentovi cislo jeden. Dnes sa teda ozval, poslal email o tom, ako porovnal nas dom s tromi, ktore sa predali v okruhu 5km za posledny rok....A vyslo mu, ze sa asi mylil a mozno zan nedostaneme ani to, co sme zan dali. Trocha zvlastna matematika porovnavat hrusky s jablkami, len preto, ze spadli zo stromov v tej istej zahrade za poslednych 12 mesiacov? Tak sa do toho teda pustim na vlastnu past..Znova to iste co pred troma rokmi, preskumat trh, co sa ako predalo za posledne roky, spravne odhadnut cenu, spravne odfotit, spravne popisat. Prosto chce to vsetko nastavit tak aby to cele klaplo ako ma. Pamatam si ako sme nasli nas domcek, vedeli sme, ze to je on, ako ked stretnete niekoho prvy krat v zivote, ale mate pocit, ze ste na jednej vlnovej dlzke. Laska na prvy pohlad, ktora mne trva dodnes a preto sa mi s nim bude velmi tazko lucit. Moj domcek, snad sa dostanes do dobrych ruk!

nas predany dom v Londone:
Semi-detached for sale sold London

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára