Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

streda 8. júna 2011

Kolko teda?

Dnes prisiel agent ohodnotit cenu nasho domu. Uz ked predtym zavolal, zabolelo ma to. Zrazu to zacalo byt realne. Ani neviem, co ma prave strasi viac. Ci to, ze ideme predat moj milovany dom, alebo to, kam ideme potom a co bude...Tak prisiel, videl, nepovedal. Vraj zavola neskor, ked si doplni niektore udaje. Ostava len dufat, ze cislo, s ktorym pride bude take, v ake sme aspon trocha dufali. Inak sa zasa vsetko skomplikuje. Ale vlastne to sa aj tak skomplikuje. Neda sa stahovat cez celu Kanadu bez komplikacii. Este k tomu so styrmi mackami a dvomi detmi...
Zatial nevolal, volal iny, ale ten este nemal tu cest brazdit nasu unikatnu property, ako sa vyjadril agent cislo jedna. Skusim nieco dohodnut zajtra, a psychicky sa pripravit na dalsi napor reality, ze naozaj budeme predavat moj dom, moj milovany dom....

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára