Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

sobota 11. júna 2011

Project Catherine

Dnes sa zacala moja tajna misia prieskumu realitneho trhu v Ridgetown a jeho okoli. Potrebujem zozbierat informacie o domoch predanych v nasej oblasti, ktore by nam mohli potom pomoct v nastaveni ceny za nas domcek. Nazov tejto kapitoly znie trocha tajomne, for je ale len v tom, ze som pri kontaktovani realitnych maklerov nechcela pouzit moje realne meno...Nateraz nechcem, aby vedeli, ze sa chystame predat nas dom a informacie, co od nich potrebujem posluzia vlastne  tomuto ucelu. Ked taky realitny makler zaciti predaj, je ako komar a bude okolo vas bzucat, dokial sa nevzdate a nenechate sa nim zastupovat. Citi vonu penazi a to je prilis na to, aby vas nechal tak...Takze krycie meno, vymysleny pribeh ako moj kamarat zhana dom v okoli a potrebuje najskor preskumat trh. Tak Catherine, uvidime, co ti pride na mail :-)
Moj agent cislo 2, ktory bol v celku velmi specialny, kedze sa specializuje na unikatne nehnutelnosti, sa mi ale bohuzial este neozval. Je mi to dost luto, kedze som bola velmi zvedava na jeho analyzu. Skusim ho kontaktovat este raz, a ak neodpise, zavolam..
Pomaly som dospela do stadia, ze vidina hromady veci, ktore bude treba prestahovat ma boli viac ako to, ze by som ich uz v zivote neuvidela. Zmierila som sa dusevne s tym, ze ich radsej predam ako vlacit ich cez celu Kanadu. A proces velkych obeti sa tym u mna prave zacal. Este nie tak celkom skutocne, kedze tomu uverim, az ked mi niekto vlozi do dlane par dolarov a bude sa mi vzdalovat z oci s niektorym z mojich pokladov, ale dospiet dusevne aspon do toho stadia chcelo vela casu a premyslania. Zajtra planujem prechadzku po dome s tym, ze vsetko budem vnimat v horizonte PREDAT, ci STAHOVAT...
Par dni dozadu ma zmohla nemohucnost. Akasi unava z celej tejto situacie, ktorou si prechadzame. Tolko poslanych zivotopisov snad do kazdeho kuta BC a zatial ziadna odpoved. Tak vela snahy a  ziadna spatna vazba, len mlcanie a ticho...... a chaos nasich myslienok a planov. Velky, dlhy, tmavy tunel a zatial ziadne svetielko na jeho konci.....

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára