Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

piatok 4. novembra 2016

DEN "38"

Zdeptany clovek zabudne i ako sa vola ak na neho tlacite a rozculujete sa. Dnes ma v robote prepadla jedna uponahlana osoba a zrukla na mna, ze potrebuje chytro to a hento!...ja som robila co viem, ale technika ma trosku zradila. Mala byt v systeme, stacilo nahodit jej telefonne cislo. Po zadani jej telefonneho cisla som po nej v pocitaci nenasla ani chyru ani slychu. Divila som sa ja, divila a hnevala sa ona. Vypisala som vsetky jej udaje tak, ani coby prisla prvy krat a dokoncila celu transakciu. Tetusa mi v procese namrzeno trusila pomedzi zuby ako sa velmi ponahla, ake je toto cele hlupe a neslychane kedze pre dany servis si na postu chodi pravidelne a nikdy to netrva takto dlho, ako chape, ze som tu nova, ALE.....niekde na konci sa jej podarilo povedat mi "sorry".... Keby ma mozno nebola hnala a deptala, bola by som sa pohrala s udajmi a vymazala medzeru medzi predvolbou a zvyskom jej telefonneho cisla......a voalaaaa, boli by sme obe tam, kde sme chceli byt. 
Priznam, nie som velmi spolocensky tvor a praca s ludmi ma ako introverta skor vycerpava, nez naplna. Su dni, ked sa pritrafi mily zazitok a su dni, kedy som rada, ze mi padla a som uz len sama so sebou.... 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára