Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

utorok 22. novembra 2016

DEN "56"

Moje deti skutocne veria na Santu / Jeziska. Pravdupovediac udivuje ma, ze tomu stale veria, ja v ich veku som uz davno vedela kto je Mikulas, i Jezisko :-) Udivuje ma to, ale zaroven ma to tesi. Bavi ma odpovedat na ich tisic logickych otazok, ktore si zbieraju a skladaju z toho puzzle o tom, ako to vsetko na Severnom pole funguje. Nie je to take jednoduche vymysliet rozumnu odpoved, nieco co im dava zmysel. Ak sa mi to zadari, na chvilku sa zamyslia, prikyvnu a chapavo zahlasia "aha!" Casto sa zamotam a uprimne povedane uz neviem ako z toho von. Nieco im odpoviem a potom asi 5 minut nato este dumam a rozmyslam ako sa na to dalo odpovedat milion krat lepsie. Obavam sa toho dna, ked uz im moje odpovede nebudu davat ziadny zmysel, ked to cele prekuknu a Severny pol sa zruti ako domcek z karat....Raz ten den pride, viem, ale zatial veria, pytaju sa a ja sa snazim vykorculovat z toho uspesne :-)
Kanadska posta zriadila specialnu sluzbu - vymyslela Santovi adresu a detvaky mu mozu napisat list ...a on im odpise naspat! Moje detvaky teda dnes pisali list na Severny pol. Pytali sa Santu otazky typu:
"Santa, odkial mas svoju ciapku, kabat?"
"Santa, ako sa volala priezviskom pani Santova predtym, nez ste mali svadbu?"
"Santa, maju tvoje soby svetre a mena na nich, zohreju ich dost?"
"Santa, mas i psa, macku?"
"Santa, kupujes darceky od svojich skriatkov, alebo ides do obchodov?"
"Santa, aky mas rozpocet na vsetky darceky?"
"Santa, mas i surodencov?"
"Santa, preco hovoris Ho-ho-ho?"

...a teraz nielen moje detvaky, ale i ja netrpezlivo cakam, co im Santa na toto odpise. Neviem, kto dostal v ramci Canada post za ulohu odpisovat na vsetly tieto listy, ale predstavujem si, ze to chudak nebude mat lahke..a som zvedava na jeho fantaziu a logiku :-)




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára