Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

streda 23. novembra 2016

DEN "57"

Hned zrana mi zvoni telefon, kuknem nan a tam svieti "HH school". Ani nemusim dvihat, je mi jasne, co sa deje. Ked zrana vola skola, detvaci su chori. Zvycajne je to vracanie a bledost. Mensi detvak teda vracal v autobuse cestou do skoly a teraz sedi cely bledy u sekretarky v skole. Za normalnych okolnosti zahlasim: "Ok, uz idem, pridem si po nu"
...az na to, ze teraz to take jednoduche nie je. Mame momentalne poistene iba jedno auto a to ma tato v praci.
"Skusim zavolat mangelovi, uvidim co sa da robit"
...Mangel nedostupny a o chvilu uz volaju zo skoly naspat, ze nevadi, riaditel skoly mi ju dovezie domov. Nestalo sa to prvy krat, co mi takto nas riaditel doviezol detvaka. Mile od neho. Neviem ako toto funguje vo velkom meste, ale tu u nas je to zda sa celkom normalne...chvalabohu.
Detvak sa zasije doma pod deku, chrusta jablcko a mandarinky, popija cajik a kuka rozpravku za rozpravkou. Vraj uz je dobre.
No veru, komu lepsie na svete :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára