Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

streda 16. novembra 2016

Den "50"

Ani neviem ako, dospeli sme dnes s detvakmi k debate na temu DETI.
Ja: "Chcete mat deti, ked budete velke?"
Terezka: "Nie, ja nechcem...nemusim take"
....nuz este mladucky rozumcek, co si moze clovek ine z toho zobrat ako sa len pousmiat
Eva: "Ja chcem iba jedno"
Ja: "Chlapca ci dievca?"
Eva: "Aj aj"
Ja: "To potom ale musis mat dve :-)...a i mena uz mas vybrate?"
Eva: "Hej, Ralf a Petunia"

...no nezmohla som sa na viac ako na rehot. Vysvetlila som jej, ze Petunia je kvietok, co pestuje starka na balkone. Tak sme sa chvilu zasmiali vsetky svorne dokopy a pokukali obrazky Petunii v roznych farbach. 
Ja len dufam, pre dobro mojej vnucky, ze jej mama este na vec zmeni nazor :-)

Zeby moje vnucence? :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára