Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

sobota 19. novembra 2016

DEN "53"

Pocasnici opat posunuli koniec usnezenych dni o den neskor. Momentalne nas teda cakaju este dva dni blaznenia Perinbaby. Dnes sa konecne vracia tato zo skolenia vo Vancouveri, vlieklo sa nam to akosi pomaly cely tyzden bez neho. Deti sa ma kazdu chvilu pytaju kedy uz pride. Rano mame dlho tmu a uz i poobede je skoro pritmie. Seriozne uz prisli dlhe zimne vecery. Dervaky pozeraju rozpravky a ja pri stopkani zo zaznamu Uhadni moj vek. Niekedy pribehne i Evka, natesena, ze i ona chce so mnou pozerat "ten age thing" a hadame spolu. Blbost, ale na relax je to fajn :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára