Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

utorok 8. novembra 2016

DEN "42"

Den Blbec ked to zhrniem. Minou sa mi zasa raz vykakal a vycikal na koberec v kuchyni... Moja frustracia z neho sa stupnuje  :-(
V praci mi zazvonil telefon presne v case obednej prestavky mojej sefovej a ozval sa chlapik "z Canada post" korporacie, technicky team odhodlany opravit nam nejaky problem v systeme. Presvedcivo vedel detaily niektorych veci na monitore, vedel podrobnosti istych ukonov a snazil sa ma presvedcit na par testov s nasim pocitacom, co zaberu len par sekund. Vypnut, zapnut, skusit to a hento...Ked som mu prvy krat povedala, ze by mal zavolat neskor a zastihnut sefovu, lebo o nejakom probleme v systeme ja nemam paru...reagoval celkom podrazdene. Po chvilke som uz rezolutne zahlasila, ze sa necitim ok pokracovat v tomto dalej a nech zavolaju vtedy, ked tu bude moj nadriadeny....Sefova po prichode z obeda len mavla rukou, ze takychto pripadov je teraz hodne...mam prosto len ignorovat a neverit. 
Nadovazok co dnes chytim pada mi z ruk, roztrhne, vysmykne sa...prosto vsetko na protiven.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára