Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

utorok 29. novembra 2016

DEN "62"

Dnes sa ma moj 10 rocny detvak pytal na drogy - co su to drogy, v akej forme existuju, preco su?....Vysvetlila som jej to najlepsie ako som vedela s nadejou, ze som ju vystrasila dostatocne na to, aby [po nich nikdy nesiahla. Rozpravali sa dnes v skole o bezdomovcoch, o tom, preco su niektori ludia na ulici a ako im treba pomoct. Odtial sme doma akosi zasli az k drogam, pretoze ono su to casto spojene nadoby, ktore sa tazko odhaluju. Dobre mienena pomoc je niekedy prd platna ak peniazky na jedlo, ci teple rukavice skoncia u drogoveho dealera. Tazka tema pre 10 rocny rozumcek...ale beriem to tak, ze ked sa ma to detvak pyta sam od seba, asi nad tym zacal premyslat a zaujima ho to...a vtedy nevidim zmysel oddalovania debaty na danu temu. Mozno som vsetko nepodala akoby som mala, dalo sa i lepsie. Mozno je cas zacat o tom rozpravat i v skole uz v tomto rocniku. Nech si deti nemyslia, ze drogy su cukriky, ktore sa uziju ak chce mat clovek fun/srandu. Bohuzial, tak si to vysvetloval a predstavoval i moj detvak...a tak som rada, ze sme spolu tu debatu mali a dnes si drogy vysvetluje uz uplne inak.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára