Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

sobota 7. januára 2017

DEN "101"

V zime mam doma posilnovnu zadarmo - chcem / nechcem, treba / netreba mi. Kym poodhadzujem vsetok sneh som mokra ako mys. Nastastie pri peci sa hned vsetko vysusi. I detom pancusky, ponozky a topanky ked pridu zo skoly. Pamatam si doma ako mala to mama susievala najskor na peci - akumulacke a potom na radiatoroch. Niekedy zostalo i cez noc a rano bolo fajne teple na nohach. Citam, ze Slovensko prepadli mrazy a momentalne je tam doma vacsia zima ako mame my tu. Rozdiel je, ze my sme tu na to zvykuti a je to tu normalne...na Slovensku take zimy nepamataju uz davno. Na internetovom fore som vcera radila pani na Slovensku, co jej zamrzla voda v trubkach ako ich rozmrazit. Keby mi par rokov dozadu ktosi povedal, ze v tomto budem komusi radit, tak si poklepem po cele :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára