Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

utorok 17. januára 2017

DEN "112"

Zacala sa mi fanusikovska sezona...Niekto sa tesi na majstrovstva sveta vo futbale, hokeji...a ja sledujem psie zaprahy a preteky pocas asi 2 mesacnej sutaznej sezony. Nie je to sport atraktivny pre TV a ani technicky prilis zvladnutelny co by sa nejakeho prenosu tykalo a tak nam fanusikom neostava ine, len sledovat svoj tim na internetovej stranke preteku - vdaka "trackerom". Tie zaznamenavaju polohu pretekara a jeho momentalna poloha sa potom prenasa do posuvania pandrlacika na grafickej mape v ramci trasy preteku. Sem tam sa najde nejaky ochotny dobrovolnik co sa nahodou ci cielene vyskytne v mieste konania preteku a podeli sa na facebooku s kratkym videom.... a to je pre nas fanusikov cennost. Prave mi skoncil Copper Basin 300. 300 milovy pretek, 3 dni sledovania  a povzbudzovania "nasho" Tima z mojho teamu "Wild and Free"...je to nieco uplne ine ako cumiet do telky na 3 tretiny ci dva polcasy zapasu. Je to jednoducho parada, a to v podstate robite mozne nemozne aby sa k vam dostalo co najviac informacii, o nejakom obrazku ci videu ani nehovoriac. Gratulujem Tim k uzasnemu osmemu miestu...V piatok zacina dalsi 300 milovy pretek a dalsie 3 dni posuvania panacika po mapke :-)





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára