Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

utorok 24. januára 2017

DEN "118"

Vcera uz Chinook zacal seriozne skakat na Chiku, pristupila som  k serioznemu oddeleniu - kazdy siel na svoje. Noc som pretrpela, ci sa k nej Chinook nejakym zazrakom predsa len neprebojoval. Pri odprevadeni deti na schoolbus boli este kazdy osve...ale ked som pri ranajkach zacula Chikin pisklavy "Haf", bolo mi jasne co sa deje. Potvoriak prehryzol drot na plote a zvacsil si tym oko natolko, ze sa nim prevliekol az k nej. Cely den som teda stravila zdvojovanim, strojovanim vrstiev pletiva a latanim platanim vsetkych miest, cez ktore by sa mohol prehryzt a prepchat. Ruky mam doskriabane, doranane....ale moja praca bola zda sa osozna a uz druhy den sme bez katastrofy :-) Davaju si nos o nos cez pletivo a placu jeden za druhym. Cloveku to aj trha srdce, ale na steniatka je priskoro. Chika je este sama stenatom. Neviem, ci sa predsa len nepostastilo a jeho misia nebola predsa len uspesna, i ked trvala kratko. Zostava mi len dufat a sledovat priznaky najskor tak za dva tyzdne....

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára