Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

piatok 27. januára 2017

DEN "122"

Pokojny den za mnou, bez povinnosti ranneho vstavania, kedze dnes nebola skola. Stravili sme s detvakmi den doma, v pokoji, s nicim sme sa neponahlali a uzili si ho. Deti rano vytriedili za dve velikanske vrecia plysovych hraciek, s ktorymi sa uz nehraju - zanesiem ich do sekaca. Tesili sa z toho, ze ine deti si ich tam najdu a za lacno odnesu domov a budu lubit. Ucim ich, ze sa treba tesit z toho, ak inym urobime radost...preto radsej odnasam veci do sekaca ako by som ich za par dolarov predavala. Ked dotriedili, prestreli si na zem deku a vysypali na nu lego. Sedeli nad nim cely den, suchotali, prehrabavali sa vo velikanskej kope...ani coby som videla seba v ich veku. Kurilo sa nam v peci, dosychalo vonave drevo v jej blizkosti a vonku hucal silnejuci vietor..... 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára