Pages

Profil

Moja fotka
Som priselec, jednen z mnozstva imigrantov v Kanade.Od neskoreho januara 2005 tu hladam samu seba a svoj novy domov.Tento blog je mojou butlavou vrbou a zaroven i mostom, co mna a moje pocity stale spaja s blizkymi tam za morom na Slovensku...

nedeľa 15. januára 2017

DEN "109"

Prisiel Chinook, teply vietor od mora. Z -20C mame teraz nad nulou. Sneh sa topi, zosuchava zo striech, cencule rachotia na plechy strechy a budia ma zo sna. Vietor sa obcas zaprie do veci so znacnou silou a v dome co to zapraska. Psy dostali novu cistu slamu a straru som povyhadzovala pred budu. Vylihuju tam a uzivaju si slniecka. Pocasnici tvrdia, ze najhorsie zo zimy je uz za nami a uz sme blizsie ku koncu. Po dlhej dobe, snad i por oku sme sa dnes boli pokorculovat v nasej arene. Klzisko prazdne, len pre nas styroch. Aka som dlha, taku ma sklatilo na zem. Zdvihala som puky z ladu, jeden zlomeny na poly a druhy "Made in Slovakia" cely neporuseny :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára